Od czerwca można oglądać materiały promocyjne z wizerunkiem Olgi Bończyk obok loga Centrum Handlowego Osowa. To już druga polska aktorka, która podjęła współpracę z CH Osowa i stała się twarzą centrum handlowego. Wcześniej była to Patrycja Kazadi.
Kampania ta ma za zadanie umacnianie wizerunku obiektu. Informacje na plakacie podkreślają zalety centrum takie jak: komfortowe warunki robienia zakupów, dogodna lokalizacja, przywiązanie do stylu ekologicznego czy przyjazna przestrzeń.
„Druga odsłona kampanii wizerunkowej skierowana jest do pokolenia niezależnych i ambitnych Polek. Olga Bończyk – jako kobieta spełniona – doskonale wpisuje się w założenia akcji promocyjnej. Aktorka jest nie tylko bardzo popularna i ceniona przez kobiety, ale także prowadzi ekologiczny styl życia. Jako centrum przyjazne środowisku, szukaliśmy właśnie takiej osoby, która angażuje się w akcje na rzecz ochrony naszej planety” – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor Centrum Handlowego Osowa.