O tym, że warto pomagać mówi się dużo. Niestety samo mówienie nie wystarczy. Aby rzeczywiście pomagać trzeba działać i z takiego założenia wychodzi Park Handlowy Matarnia. Do 19 listopada trwa akcja „Dobre serce. Mamy to!”, której ideą jest szerzenie pozytywnych działań na rzecz zwierząt znajdujących się w schroniskach oraz pomoc gdańskiemu schronisku PROMYK.
Media społecznościowe na całym świecie służą do komunikacji, pozyskiwania informacji czy dzielenia się z innymi własnym życiem. Coraz częściej są wykorzystywane jako narzędzie służące do pomocy potrzebującym. Park Handlowy Matarnia w akcji „Dobre serce! Mamy to!” pokazuje, że konkurs na Facebooku może być czymś więcej niż dobrą zabawą. Centrum zachęca do umieszczania pod wpisem dedykowanym konkursowi odpowiedzi na pytanie „Dlaczego warto pomagać zwierzakom w schroniskach”.
Do 19 listopada każdy ma szansę opublikować komentarz pod wpisem konkursowym akcji.
Za każde 10 komentarzy przekazana zostanie duża paczka karmy sąsiadującemu z Parkiem Handlowym Matarnia schronisku PROMYK. Dodatkowo, partner akcji i jeden z najemców centrum
– ZOO Karina – deklaruje przekazanie schronisku tony karmy, jeżeli wpisów pojawi się tysiąc.
– Dobry przykład idzie z góry, dlatego marki, które mają zasięgi i budżety, powinny edukować, pomagać oraz zachęcać do tej pomocy innych ludzi
– mówi Katarzyna Kaczmarek, Marketing Manager Parku Handlowego Matarnia.
– Zima to trudny okres dla schronisk, dlatego z przyjemnością pomożemy naszemu sąsiadowi i jesteśmy przekonani, że na jednym razie się nie skończy.
Akcji towarzyszy również zbiórka koców, kołder i różnych przedmiotów, które przydadzą się zimą podopiecznym schroniska. Kosz, w którym można zostawiać również karmę jest umiejscowiony w sklepie ZOO Karina na terenie Parku Handlowego Matarnia. Wszystkie informacje dotyczące akcji „Dobre serce. Mamy to!” znajdują się na stronie www.matarnia.parkhandlowy.pl