Życie w pośpiechu, nadmiar obowiązków i brak wolnego czasu, sprawiają, że coraz więcej osób zaczyna wybierać zakupy bez wychodzenia z domu. W zależności od preferencji czy wieku, są to tzw. telezakupy lub oferty sklepów internetowych, gdzie wybrane produkty zamawiane są z dostawą do miejsca zamieszkania.
Osoby robiące zakupy „na odległość” podkreślają jednak, że brakuje wspólnego obszaru komunikacji, który oferowałby ten sam asortyment za pomocą różnych kanałów przekazu. Osoby starsze np., często nie korzystają z internetu, a coraz więcej młodych rezygnuje z posiadania telewizorów.
Nowoczesna platforma sprzedażowa TVO
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów o różnych preferencjach, na początku października, rusza więc nowoczesna platforma zakupowa dostępna zarówno w telewizji jak i w internecie.Nie będzie to jeden z wielu kanałów telesprzedażowych, a profesjonalna oferta „home shopping” oparta o 3 filary – telewizję, internet i urządzenia mobilne.
Dzięki temu dostęp do najlepszych jakościowo produktów będzie jeszcze większy, a zakupy wygodniejsze. O kształt platformy i jej funkcjonalność zadbali najlepsi specjaliści z dziedziny mediów i marketingu – Michał Cieśla prezes zarządu TVO oraz Olgierd Dobrzyński – wiceprezes ds. rozwoju biznesu TVO, były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo – Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN.
Nad całym projektem pracować będzie natomiast 70 osób w Warszawie i Gdyni. TVO jako telewizyjno – internetowa platforma umożliwi klientom wygodne i szybkie zakupy bez względu na ich miejsce zamieszkania. Kanał gwarantuje również szybką dostawę, bezpieczne płatności, możliwość sprzedaży ratalnej, 120 dni na zwrot oraz profesjonalny, bezpłatny serwis call- center.
Początkowo kanał będzie dostępny na platformie Cyfrowego Polsatu oraz na żywo w serwisie tvo.pl. Wg głównych pomysłodawców platformy, TVO nie będzie jedynie narzędziem do sprzedaży, ale także szansą na wprowadzenie na rynek wielu własnych marek. Cieśla i Dobrzyński planują zbudować również własne studio telewizyjne i dać partnerom możliwość sprzedaży ich produktów na uruchomionej platformie.
Oferta TVO będzie kierowana do praktycznie każdego dorosłego Polaka. Grupa docelowa to 16+. Produkty podzielone zostaną na poszczególne kategorie, m.in.: moda, uroda, motoryzacja, dom, ogród. To co je wyróżni to najlepsza jakość i rozsądne ceny. Projekt ma wystartować lada chwila – 2 października, zachęcamy więc do śledzenia aktualności, a przyszłym klientom życzymy udanych zakupów.
Polecamy: