ISTANBUL KEBAB GDAŃSK ZASPA

10
267

adres: ul. Hynka 71b
Godziny otwarcia:
codziennie 24h
tel.: 556 66 33
dowóz w godzinach 11.00 – 23.00

10 KOMENTARZE

  1. Bardzo dobre jedzenie prawdopodobnie ze swiezego kota lub psa zmielonego razem z buda Polecam!!!

  2. Właśnie dowiedziałem się ze czekanie na kebaba przez 3 godziny spełzło na niczym bo najpierw kierowca który (po prawie półtorej godzie) dowiózł mi i mojej dziewczynie jedzenie odjechał sobie zamiast zadzwonić na tel kom (jak się wcześniej umówiliśmy bo nie mamy domofonu do domu a wejście do naszej części mieszkania jest od piwnicy) po telefonicznym opier… przez nas ludzi z istambulu za to jak zostalismy potraktowani w ramach rekompensaty obiecano nam ten sam zestaw lecz tym razem za darmo. Fajnie fajnie lecz mineło kolejne półtorej godziny tylko po to aby dowiedzieć się że kierowca został zwolniony, innego nie mają a po jedzenie możemy wybrać się sami ( dojazd to jakieś 40 komunikacją miejską). W taki oto sposób kończy się zamawianie jedzenia (bo przecież będzie szybciej niż robienie go samemu,prawda? ta sytuacja pokazuje, w jaki sposób można siedzieć głodnym przez 3 godziny i tylko denerwować się kiedy i czy w ogóle zamówione jedzienie zostanie nam dostarczone. Szczerze nie polecam
    Głodomor z okolic ul. Polanki

  3. Jedzenie okropne, kebab na zapiekance wyglądał jak strup i smakował jak niewiadomo co.. w dodatku obsługa masakryczna.. nie mogę powiedzieć nic dobrego o tej firmie..

  4. Jedzenie masakra!!! Zamów na miejscu – porcja względna, ale wciąż wstrętna. Zraziłem się, ale po pół roku pękłem: zamówiłem z dowozem (o tej porze nikt inny nie jeździł).
    Połowa porcji na dodatek zimna. Psu chciałem dać, ale zraził się jak powąchał :/ Jedyny plus tej mordowni to piwo (24h). Wejdziesz przeglądnąć kartę, a wyjdziesz śmierdzący jakbyś się w krowim majnem bił.
    Coś strasznego…ostatni raz dałem się tak wydymać.
    Pozdrawiam.

  5. Gdy włączy nam sie gastro-faza wpadamy na żarło i nie narzekamy pozdro dla obsługi

  6. Beznadziejna obsługa, najmądrzejsza przy wieku 20 lat i zarozumiała, nawet nie zdążyliśmy zamówić. Beznadzieja

  7. kebab , ktory ostatnio zamowilam jest najlepszym kebabem na swiecie , przyzekam. pyszny! dostawa jak najbardziej na czas, wiec z mojej strony jak najbardziej polecam 🙂

  8. ogólnie jedzenie nie jest najgorsze ale i najtansze tez nie jest ja wople jadac w tutku na przymorzu maja lepszy i tańszy a tu w istambulle niedość ze jest drogo to jeszcze za dowóz liczą sobie 5zł dajcie spokój nie polecam

  9. Powiem tak jedzenie nie najgorsze ale za to obsługa tragiczna chodzi tutaj o nowo zatrudnione panie mądrzą się jakby były najmądrzejsze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here